שאלות ותשובות

האם המערכת גיוס היא אינטרנטית (SaaS)?

כן, המערכת גיוס שלנו יושבת בסביבת ענן, אינטרנטית ועם נגישות מכל מקום בעולם 24/7.

האם יש צורך בהתקנת המערכת על גבי שרתי החברה שלנו?

מערכת משאבי אנוש היא מערכת אינטרנטית, אין צורך בהתקנה כלשהי מצד הלקוח. ניתן לעבוד עם המערכת בעזרת דפדפן.
(Internet Explorer, Firefox, Google Chrome וכו'..)

 

מהי זמינות המערכת גיוס? האם ניתן להתחבר מהבית בשעות הערב?

מערכת גיוס היא מערכת הזמינה עבורכם לאורך כל שעות היממה 24/7 .
ניתן להתחבר גם מהבית ללא צורך בהתקנה או שינוי הגדרות כלשהן.
הגלישה הינה זהה לגלישה בכל אתר אינטרנט אחר.

כיצד פותחים קריאת שרות במוקד השרות ומה הן שעות המענה?

קיימות מספר דרכים לפנות למוקד השירות ברדמץ:

א. משלוח דוא"ל למערכת התקלות: rmtickets@redmatch.com   

ב. משלוח דוא"ל ישירות לצוות התמיכה: support@redmatch.com

ג. התקשרות טלפונית למוקד שרות בטלפון: 03-9388422, שלוחה 6 (מחלקת תמיכה)

 - המענה הטלפוני ניתן בין השעות 9:00-18:00 על פי שעון ישראל.

ד. מחוץ לשעות הפעילות ניתן להתקשר ל- 03-5114070 ולהשאיר הודעה.

כיצד ניתן להקים מועמד חדש עם קורות חיים?

מערכת גיוס היא מערכת הבנויה כך שלכל לקוח ישנה תיבת דוא"ל לקליטה אוטומטית של מועמדים לתוכה.
אין צורך להקים מועמד בצורה ידנית.

כיצד ניתן להקים מועמד שאין לו קורות חיים?

מערכת רדמץ' (Redmatch) נותנת מענה גם למועמדים שאין להם קו"ח. הזנת פרטים בסיסיים ע"י המועמד יוצרת עבורו פרופיל מועמד במערכת הגיוס.

האם התוכנת גיוס תומכת בהסבת נתונים של קורות חיים?

כן, ניתן להסב קורות חיים לתוך מערכת גיוס ע"י שימוש בפרסר שפיתחנו בדרך קלה ופשוטה.

האם המערכת גיוס ערוכה להתמודד עם צמיחה עתידית של החברה?

מערכת רדמץ' (Redmatch) תוכננה להיות גמישה לשינויים וניתנת להרחבה כדי להתאים לצמיחה ולשינויים בחברות וארגונים. מאגר הנתונים של מערכת משאבי אנוש יכול להכיל כמות בלתי מוגבלת של קורות חיים. המחיר ללקוחותינו אינו משתנה כאשר הארגון מתרחב ומאגר הנתונים גדל.

האם המערכת היא אמינה, והאם יש זמן השבתה?

מערכת גיוס היא בין המערכות האמינות ביותר בשוק וזמינותה עולה על 99.9%. בנוסף, למערכת משאבי אנוש זמן תגובה מהיר מאוד המאפשר לאחראיים על ניהול תהליכי הגיוס למקסם את יתרונותיה.

האם יש עדכונים אוטומטיים למערכת גיוס?

מערכת גיוס היא מערכת היושבת בסביבת ענן ומתעדכנת באופן רציף, כאשר עדכוני התוכנת גיוס העיקריים מתבצעים אחת לרבעון לערך. כל העדכונים מתוכננים מראש ומתוקשרים ללקוחות על מנת לוודא אפס זמן השבתה.